fredag 5 december 2014

I fönstret idag




Trevlig helg önskar jag Er!



8 kommentarer:

  1. Så dekorativt med ljusstumparna i glasburken! Ja, och så hyacinterna förstås... fint!

    Tack detsamma!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Känner doften! Mina vita behöver snart bytas ut. Någon dag till men sedan har de gjort sitt. Dags för nya då.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Måste inhandla lite hyacinter jag med, för doftens skull. kan ju inte ha över jul då inte alla klarar av doften inte ens de vita.Fint i ditt fönster.
    Ha en fin lördag
    kram Meta

    SvaraRadera
  4. Trevligt trevligt. Skall fixa fint i mina fönster i morgon tänkte jag. Laddade upp idag med lite växter för både inne och ute miljö.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  5. Jag kan känna doften ända hit...älskade hyacinter!
    Ha en skön kväll...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  6. Mysig bild och vad läckert med ljusstumparna i glasburken ! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vackert! Gör du något med ljusstumparna? Du skulle ha ett sånt där stympat annars.

    Kram

    SvaraRadera