måndag 15 november 2010

The Secret Garden

Den 8 augusti var det ett nytt arrangemang runt om i Sverige - Tusen Trädgårdar. Jag är så glad att det var en trädgård i närheten som var med!

...och inte vilken trädgård som helst heller utan The Secret Garden!



Jag tar mig lite vatten över huvudet för trädgårdsinnehavaren själv är en fantastisk fotograf!



Trots att jag sett trädgården på bloggen tidigare så var det väldigt roligt att få besöka den på riktigt!



Mysiga sittplatser och gömda vrår.


Raka linjer.


 Den fantastiska dammen!


Vackra blickfång.



Vackert.


The Secret Garden - Bloggen

7 kommentarer:

  1. Helt underbart vackert! Lite overkligt att förstå det gröna och sköna sommaren för tillfället, eftersom jag lever i mitt vinterland just nu :)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackert. Den bloggen var ny för mig så nu får man en till att hålla koll på ;-). Du behöver inte vara orolig för dina bilder, dom är superfina. Nu längtar jag ännu mer till sommaren. Ha det bra.// Peter

    SvaraRadera
  3. Du milde så vackert...ska kika in på bloggen...En sådan stol vill jag ha o med just en sådan dyna...Tänk vad duktiga människor det finns!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  4. Åh, så fint och tack för bloggtipset också:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. Underbar är den trägården och jag skulle så gärna vilja se deni verkligheten.
    Annika

    SvaraRadera
  6. Tack för den trädgårdsvisningen, helt fantastisk!! Måste kola på bloggen också.
    Söta skridskor på dörren:)

    Vad tyckte du om Vinteräpplen? Min bok ligger fortfarande på vänt!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. ...att visst är det kul med alla dessa fantastiska trädgårdar runt om i Sverige - som dessutom vill ta emot besökare.
    Själv hann jag dock inte runt någonstans eftersom vår trädgård också var öppen för allmänheten. Nästa år ska jag nog hoppa över "trädgårdsveckan" (veckan innan midsommar) med massor av öppna trädgårdar här på Gotland, så jag själv får kika runt lite.

    SvaraRadera