torsdag 17 april 2014






5 kommentarer:

  1. Åh, vad söta! Antar att det är era egna. Glad påsk till dig med!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Så söta!
    Glad påsk!

    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  3. Vilka söta små gullefjun!

    Glad påsk.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gissar att du haft en skön påskhelg, även om det har fiskats och letats påskägg :) När jag ser dina kycklingar tänker jag på att skaffa höns. Nu har jag kommit en bit på väg, jag vet var jag skall ha dem :) Nästa år kanske.... Läste någonstans att det är "poppis" att skaffa höns, även i stan. Men många glömmer av att de skall tas om hand på vintern..... som sommarkatter.

    Ha det bäst, kram ♥

    SvaraRadera
  5. Vilka ljuvliga små dunbolster...ha en fin dag
    Kram
    Kajsa

    SvaraRadera