måndag 12 september 2011

Det kom ett brev

Jag måste bara få länka till trädgårdsbrevet som fina Marina har fått!

Läs brevet här!

Jag skulle behöva få ett sådant brev från min trädgård för att öka förståelsen, men de senaste veckorna har jag inte gjort annat än tagit för mig, plockat buketter som jag njutit av inne samt skördat grönsaker och knappt sett åt trädgården.

Jag har helt enkelt lagt trädgården åt sidan och ägnar mig åt annat just nu och tänker så göra fram till det börjar trumma i så-nerven i januari-februari. Fast några lökar kanske jag petar ner innan snön kommer.

Här är tapeten som just nu hängs upp på våra väggar!


Flower Power!

Jag trodde aldrig att jag skulle vilja ha blommiga tapeter och med massor av olika färger, men den här tapeten viskade först lite försiktigt på mig, men när jag tvekade ropade den på mig istället  och nu är vi ihop! :)


4 kommentarer:

  1. Jaså du är också i tapetsvängen just nu! Snygg tapet! Jag har också lagt trädgården åt sidan, och gör som du, går ut och tar in nåt lite då och då, och sen lägger jag kraften inne just nu. Men kommer det några fina helger i oktober så kanske jag gör ett litet ryck, man vet aldrig.

    SvaraRadera
  2. Tapeten var snygg! Inte alls pråligt blommigt, utan lite diskret och sobert.

    SvaraRadera
  3. Glömde att berätta att jag också vill ha ett sånt fint brev, det jag fått hitintills har bara varit små trist lappar som man lätt kan tappa bort! Alltså blir det inget gjort av allt det som skulle behövas åtgärdas!!

    SvaraRadera
  4. Ha, va kul att du gillade brevet från mina växter.

    Den där tapeten är fin minsann. Jag är sugen på att åka till IKEA för jag vill fixa lite här hemma. Inget stort men lite nya kuddar, ljus och smått o gott.

    Kram!

    SvaraRadera