söndag 10 juli 2011

Borta bra

Mera pioner!


Idag har jag lämnat familjen och även trädgården för storstan.

När jag kom fram med flygplatsen var det ett himla kånkande på packningen innan jag kom fram till hotellet. Därefter irrade jag runt i värmen för att hitta en bra promenadväg till jobbet så nu är jag slut både i knopp och knopp så jag slöar på hotellet framför ett teveprogram jag inte sett tidigare, Trinny & Susannah.

Stockholm får jag uppleva imorgon och resten av tiden jag ska vara här nere.




Jag hann nog med att uppleva nästan all pionblomning i alla fall!


Imorgon ny vecka och nya utmaningar. Håll tummarna för att det kommer att gå bra för mig!


7 kommentarer:

  1. Blommar dom inte ovanligt länge i år, pionerna? Ljuvliga är de i alla fall!
    Lycka till med jobb och tunnelbana i storstan!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller tummarna för dig, för vad du nu skall göra! Nytt jobb kanske! Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Klart jag håller tummarna o det är klart att det ska gå bra...men följdfrågan blir: Vad ska du göra...?
    Här är Pionerna överblommade och rosorna börjar vissna allt snabbare...suck...Som tur är så har vi bara rosor som remonterar...
    Jag börjar jobba idag o det är si så där kan jag säga...Vet att det kommer att gå hur bra som helst men jösses vad skönt det är med ledighet!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  4. Pioner, mmm, så ljuvliga!

    Vet inte vad du gör, men håller tummar och tår ändå, kram!
    /Jenny

    http://annelundstradgard.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Åh, tack för fler pionbilder... får aldrig nog! Vet du, jag har fått Gubben att tycka att dina odlingslådor är ett bra alternativ till de traditionella! Vi ska mura i höst, hurra!! Tack än en gång för en superidé.
    Lycka till med det du ska göra... det kommer säkert att gå som en dans.

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Hej! Fin blogg du har, och ljuvliga pioner! Trinny & Susannah är väl underbara? Har en dröm om att bli "upptäckt" av dem... ;)

    Ha det fint!

    Kram Hanna

    SvaraRadera