torsdag 20 augusti 2015

Björksly

Förra sommaren utökade vi köksträdgården en del. Maken påbörjade då ett staketbygge som avslutades i våras. 


Jag tror att han är nöjd och så är även jag! 




Båda ingångarna har fått långa granstörar som humle ska få växa upp för. 



Avslutar med en mobilbild från imorse.


Snart helg igen och vi har haft varmaste sommarveckan! Typiskt nog har jag inte kommit hem från jobbet förrän halvåtta-tiden, så det har inte blivit så mycket häng i solen, inget alls faktiskt. 
Idag har barnen börjat skolan och vardagen är här på riktigt. 

Må så gott!




6 kommentarer:

  1. Så snyggt! Jättefint...
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt staket! Jag gillar kastanjestaketen som är så populära nu, men ditt var mycket snyggare! Måste kännas extra kul att ni tillverkat det själva!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Snyggt och praktiskt ! Va händiga ni måste vara ! :)

    Glad att jag hittade hit...vilken jättefin blogg ! Kommer att återkomma ..
    Trevlig helg !
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Bravo för makens bygge, kommer även från min gubbe som gör tummen upp ! Jobb finns det gott om för alla.
    Men stackars dig jobba så länge och inte kunna utnyttja vackra solen. men jag vet hur det var . . . .
    Är det krossade tegelpannor han lagt på marken som 'gångstig' ? ! Ser bra ut !

    Trevlig helg/ Eva

    SvaraRadera
  5. Vilket fint hantverk! Så snyggt ni sammanfogat björkslanorna (heter det så?) med de böjda grenarna. Definitivt mycket snyggare än allt som finns att köpa så maken har all anledning att vara supernöjd. Hoppas du kunnat njuta av solen och värmen i helgen när du jobat så mycket under veckan.
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera