måndag 31 december 2012

Nytt år

Nyårsafton 2012.
 
Nu är det dags att sätta punkt för det här året och blicka fram mot ett nytt spännande 2013!
 
Vi avslutar året med Nyårsraketen, barnen har utmanat oss föräldrar i en skidtävling så jag ska idag möta vår son på 2,5 km klassiskt. Jag vet inte än hur lång tid före honom jag kommer att få starta, men jag förbereder mig just nu genom att pyssla om mitt skavsår som mina nya julklappspjäxor gav mig på hälen igår när jag var ute och (tjuv)tränade lite.
 
Lite nervös är jag allt, men jag hörde något om att det bara är en skojtävling... ;)
 
Nu ska jag strax värma på äppelmusten så att vi kan ge oss iväg.
 
 
 
 
Tack för det här året kära trädgårdsvänner!
 
Jag önskar er alla ett gott slut och ett riktigt
 
Gott Nytt År!!


10 kommentarer:

  1. Samma till dig och skål på dig!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tävlingen! Önskar dej ett riktigt fint och gott nytt år också!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Skojtävling, finns det???:)

    Lycka till och gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Håller tummen upp för skidtävlingen :)
    Gott Nytt År 2013 /bea

    SvaraRadera
  5. Skojtävling? Jag tror det är blodigt allvar, jag ;) Hoppas det gick bra! Ser fram emot ett nytt oskrivet år, tänk när man kan gå ut i trädgården och se vad som spirar ...

    Gott nytt år!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Hoppas det gick bra och att ni kom helskinnade från tävlingen!
    Önskar dig och din familj ett Gott Nytt År!/Laila

    SvaraRadera
  7. Finns det sådant som "skojtävlingar"!? Det brukar ju alltid bli allvar när det ska tävlas. Alltid är det någon som inte ser det som skoj precis. Hoppas att det gick bra.....
    GOTT NYTT 2013
    Susie

    SvaraRadera
  8. God fortsättning och jag hoppas på att hälar och allt gick som smort i skidspåret.

    kram kajsa

    SvaraRadera
  9. Ett riktigt gott nytt år till dig också! Hoppas tävlingen gick bra, trots skavsåret.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Man kan inte annat än undra hur det egentligen gick med tävlingen:)
    God fortsättning!

    SvaraRadera