onsdag 12 november 2014

Inför-julen-mys

 En vän tog med mig och våra döttrar på en myslördag tillsammans.
Vi besökte bland annat Norrfrid som hade Inför-julen-mys!

Jag fotade bara med mobilen vilket var synd för det är ett riktigt fint hus som inte gör sig rättvisa på mina gryniga bilder.

På övervåningen kunde man binda kransar.


Ute fanns det hantverk att köpa.


Inne i salen köpte vi fika!

Kolla in den tjusiga tapeten!
I gårdsbutiken ringlade kön lång.


Det finns mycket fint i butiken och har man inte möjlighet att själv besöka den kan man shoppa loss i webbutiken!

Här hittar du webbutiken och här finns bloggen!

5 kommentarer:

  1. Så härligt att få besöka och pyssla i en sån vacker miljö som hos fina Eija! Har följt hennes blogg sen första början och inspirerats och suckat över hennes vackra inredning och fingertoppskänsla för gamla ting. Snacka om att få till det! Mys på hög nivå...

    Kramar från avundsjuka Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Ni hade en riktigt trevlig myslördag ser jag.
    Det finns ju så många fina hantverk att titta eller köpa, folk är duktiga 'hantverkare'.
    Håller med om att en medaljong-tapetern är mycket snygg, passa väl i det huset.
    Till helgen blir det även i våra närliggande 'krokar' julmarknad, Stora Segerstad heter det. Det blir alltid väldigt mkt folk.
    Jag ska inte dit, men på söndag ska vi kolla i en hembygdspark lite julmys trevligheter där dottern Maria har ett stång med 'saker'.
    Det ligger utanför Värnamo, dit har vi då 6 mil, hembygdsparken ligger väldigt vackert uppe på en kulle.
    Dessa julmarknader blir större och fler för varje år tycker jag.
    Snö har ni också ser jag , inget här ännu, idag + 10 gr.

    Må så gott/ Eva

    SvaraRadera
  3. Ser hur mysigt ut som helst.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt och härligt!

    /Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh så otroligt fint och härligt! Tack för att du tar oss med....
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera