fredag 30 december 2016

2016

Här är ett collage med mina "populäraste" bilder på instagram under 2016. Mitt instagram Min trädgård på berget, är ungefär som bloggen, mest trädgård varvat med natur och familj, men med mindre text och många fler uppdateringar.


1. Blåbärsplockning i augusti.
2. Premiärturen på skidor i november.
3. Älven låg spegelblank den där kvällen i juni.
4: På besök i en blomstrande jämtlandsträdgård i juli.
5. När dimman lättar en magisk morgon i september.
6. Gröna tomater i skolans växthus redan i mars.
7. December välkomnades med liten gran och amaryllis.
8: Mörkret rådde inte på denna soliga novemberlördag.
9. Hönsligan i färd med att palla krusbär i juli


Lite intressant att av dessa nio bilder är inte en enda från min egen trädgård, en tomatbild från skolan visserligen och en från en trädgårdsväns trädgård. :)

Mitt år har varit jättebra, att plugga var mitt bästa beslut!

Med detta önskar jag ett gott slut och ett riktigt 
Gott Nytt År!


5 kommentarer:

  1. Fina bilder. Är inte på insta men har funderat på att prova. En bild säger så mycket.
    Önskar också dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt när man kan summera och känner sig nöjd! Trevligt collage, men jag känner inte igen en enda bild från ig. Gillar inte den nya ordningen där de inte visas kronologiskt. Missar tyvärr mycket.
    Gott nytt år!
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, fastnade för höstbilden.
    Gott nytt år!
    Inger

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett gott och innehållsrikt år. 2017
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt år som nu är till ända. För dig har det varit hektiskt men du klarade allt galant.
    Jag bjuder dig på tre fina citat som jag gillar.

    *Rikta blicken på ljuspunkterna. *
    *Tänk vad vi orkar - i kärlek. *
    *Det är en förmån att få försöka på nytt.*

    Gott slut och gott nytt önskar/ Eva

    SvaraRadera