onsdag 23 december 2009

En hälsning i juletid

Dan före dopparedan...

Jag har delvis varit ledig idag så tidigt imorse for jag och mannen iväg tidigt för att handla mat och lite annat. Imorgon ska vi ha en julklappslek/tävling och vi behövde bland annat ordna några småpaket till den.

Nu är jag på jobbet sedan en timme. Jag fick inte ledigt hela dagen, men än så länge har jag inte behövt göra många knop. Jag har med mig en bok och lite julgodis så jag kan säkert få tiden att gå.



När jag kommit hem och så småningom när barnen lagt sig ska vi klä granen.
Doften och glittrandet från granen - det är verkligen jul!





10 kommentarer:

  1. Blogga o läsa en bok under arbetstid, låter rätt mysigt..=)
    Nej, du jag hittar inte min gamla blogg, den verkar inte finnas, tråkigt, men jag är glad att jag skaffade en ny, annars hade man ju blitt helt tokig...=) (i-landsproblem..)
    God Jul!

    SvaraRadera
  2. God jul o ha det nu så gott i helgerna! / kram åsa

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en mysig kväll med familjen och att klä granen :) Önskar dig en riktigt God Jul! Julkram 8`)

    SvaraRadera
  4. Fint bild du bjuder på!
    Önskar er en lugn och fin jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas din kväll varit fin, vi brukar tjuvsmaka en skinkamacka och en julöl så här dan före dan när granen är klädd:)
    Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  6. Vad jobbar du med som både kan blogga och läsa en bok under arbetstid ;) Hoppas ni får en fin jul tillsammans / kram gittan

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar släde! :) Hoppas julklappsleken var trevlig, vi har tradition att göra en sådan på annandagen. God fortsättning på julen! Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni fick en underbar julafton!

    Ha en fortsatt skön julledighet!
    Kram Cornelia

    SvaraRadera
  9. God fortsättning. Här har det firats sedan den 23.
    Hoppas du har haft det bra.
    Här är all snön borta och allt är grått och trist.
    Annika

    SvaraRadera