måndag 29 september 2014

Paeonia


Jag har länge tyckt att verkar onödigt med Instagram när man har både Facebook och blogg.
Det tycker jag till viss del nu också, men nu har jag i alla fall skaffat ett konto och försöker publicera åtminstone en bild per dag (och tycker det är ganska roligt!).





Följ mig gärna där. Paeonia74 är mitt användarnamn. 

Jag har sett att det finns många trädgårdsälskare på Instagram. Tipsa mig gärna om du själv finns där!


Jag tycker att jag har en del att blogga om, men jag fotar ju helst med kameran till bloggen och de sista veckorna har jag inte kunnat fota bra bilder alls (är ingen mästerfotograf annars heller). Det hände något med kameran och så försökte jag ställa in den rätt igen och det var det jag misslyckades med. Tråkigt. :( Det är nog därför det är roligare att pilla med bilder på en liten mobilskärm istället. ;)

Jag har fått hjälp att ändra upplösningen nu så jag ska försöka hinna testa imorgon innan det är för mörkt. Håll tummarna för en kameranovis som mig. Det är med kameran som med bilen. Den ska bara funka - jämt. Och helst vara fulladdad.


1 kommentar:

  1. Det är därför jag inte börjar för att det är säkert super skoj.
    Har varken facebook eller Insta eller Twitter.
    Undrar om jag överlever utan???
    Vi får väl se hur länge jag kan hålla mig bara blogg.
    Ser fint ut får titta in en snabbis.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera